1 jan. 2011

Har ju inte som Magnus Uggla alls följt Biggest Loser. I höstas beskrev popstjärnan målande i sin talkshow hur fyran körde den för honom beroendeframkallande reality-serien på fredagskvällar, precis när det var dags för middag i det uggleska hemmet i Djursholm. Vi var på väg till Dingelvik i Dals Långed för att köpa vårt lantställe. Men programmet slog inte rot hos mig. Fast vad jag nu ser på bild från deltagarna Florences och Runes (nej, jag har aldrig hört om dom förr) vigsel gör mig rumsligt imponerad. För efter att jag sett bröllopsbilden, skrollat ner och förstått vilka artikeln handlar om samt sett bild från före inser jag att undrens tid inte är förbi. Fan va tajta de blivit i kroppen sen dess - båda. Jag blir till och med inspirerad att köra en privat Biggest Loser. Alla kan, verkar det som. På måndag är det jag som slutar jäsa. Beach2011 ska bli den bästa någonsin för mig. Snyggast på stranden i Dals Långed tänker jag vara.

Inga kommentarer: